maanantai 10. kesäkuuta 2013

Huikeeta!

NPKH järkkii Juha Korrin viettiseminaarin ens sunnuntaille...
Laitoin jo aikasessa vaiheessa noottia, josko sattus mahtuun, sillä tilaisuus on aikas hieno - ja vielä meidän nurkilla! Noh, kun kerran infottiin, että kouluttaja valitsee koirakkopaikat siten, että tulee käsiteltyä vähä erimoisia juttuja, niiden seasta, jotka on ilmoittaneet koirakkopaikalle haluavansa, niin enhän mie malttanu olla laittamatta ilmoon Romin tietoja.
Niin, eilen sitten julkaistiin koirakkotiedot - ja mehän päästiin koirakkopaikalle!!!

Elikkäs nyt ois sitten mitä loistavin tilaisuus hakea vähän näkemyksiä ja ohjeita siihen, miten Romin saalisvietti saatasiin valjastettuu kunnolla käyttöön. Hermot kun ei oo ihan samalla tasolla ja oon nyt toden teolla huomannut, miten liki kaikki meidän epäonnistumiset kokeissa on melkein ainoastaan kiinni siitä, että Romi on väärässä mielentilassa, eikä siksi tee hommia...
Noh, paikkamakuu on asia erikseen, mutta sekin me mainittiin ongelmaliikkeeksemme, joten saas nähä, josko siihenkin löytys jottain apuja (tai sitten se on vaan tuhoontuomittu liike ammattilaisenkin mielestä, hih).

Jossei oltas lomalle - jonka toki haluan etenevän silleen mukavan rauhalliseen tahtiin - sanoisin, että Tulejo Sunnuntai!

Takaa-ajo-molskutteluja!
Loput TÄÄLLÄ


2 kommenttia:

  1. Juhan viettisemmaan koirakkopaikalle... Taas mä olen niin kade!
    Olen ollut kuuntelemassa tuon semman. Muistivihkoon tuli todella paljon tekstiä. Se oli aivan huippu!
    Nyt mä lähden hakeen jäätelöö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyll aika hervottoman kokoluokan onnenpotku - ja just oikeeseen väliin!
      Sit kun ohjaaja viel osais tehdä ne muistiinpanot ja muistas ne vielä viittä sekuntia kauemmin ja osais olla koiran kanssa kunnolla ja ja ja ja...
      Kun miettii mun säätämisiä, kun yritän ottaa tästä kaiken irti, ei ehkä ois niin kade :D :D
      Mmmmmm, jätskiä :P

      Poista

Kah, kiva kun poikkesit.
Jätäs tassunjälkesi!